Za učence 7., 8. in 9. razreda je bil letos prvi šolski dan drugačen in aktiven. Namesto običajnega uvodnega pouka so prejeli zemljevid in se odpravili na zanimivo pot po Šmarju, polno nalog in izzivov.
Na poti so iskali skrite kuverte, ki so bile razporejene na različnih točkah. Vsaka kuverta je vsebovala nalogo, ki je učencem pomagala spoznati nove sošolce, pravila in dogovore za šolsko leto. Prvi del nalog je bil socialna igra, ki je spodbujala sodelovanje, pogovor in medsebojno spoznavanje. Učenci so se ob tem zabavali, hkrati pa razvijali veščine timskega dela in komunikacije.
Ko so rešili socialne igre, je sledil uvod v šolski red in pravila, kjer so učenci spoznali pomembne informacije o šoli: pravila o neopravičenih urah, razširjenem programu, različnih obveznostih in drugih organizacijskih zadevah. Tudi ta del je bil predstavljen na zanimiv način, ki je učencem približala šolska pravila in dogovore na sodoben in zabaven način.



Celoten dan je bil poln gibanja, raziskovanja in interakcije. Učenci so se z zemljevidom v rokah podali od ene kuverte do druge, skupaj reševali naloge, se smejali in spoznavali nove prijatelje. S tem so na praktičen način izvedeli, kako pomembno je sodelovanje, vzajemna pomoč in aktivno vključevanje v življenje šole.
Prvi šolski dan tretje triade se je tako zaključil kot uspešen, aktiven in zabaven uvod v novo šolsko leto, ki je učencem omogočil, da so se v šolo vrnili polni energije, dobre volje in motivacije za prihodnje dni.





