V letošnjem šolskem letu so se starši prvošolcev lahko udeležili dveh delavnic, na katerih so se spoznali s procesi predopismenjevanja ter branja in pisanja.

Na prvi delavnici so se seznanili z razvojem predopismenjevalnih zmožnosti in dejavnosti, ki predstavljajo temelj za razvoj sposobnosti (meta)jezikovnega zavedanja, in sicer sposobnosti zavedanja jezikovnih struktur, sposobnost slušnega in vidnega razločevanja ter sposobnost slušnega razčlenjevanja. Seznanili so se z razvojem orientacije ter otrokove motorike in grafomotorike, ki so temelj za razvoj poznejšega zapisovanja. Spoznali so raznolike dejavnosti za pripravo otrok na proces opismenjevanja, s katerimi lahko na igriv način spodbudijo pridobivanje branja in pisanja tudi doma. Na drugi delavnici so se seznanili s pridobivanjem zmožnosti branja in pisanja ter se izkusili v praktični delavnici, v kateri so srečali posamične korake na poti do branja in pisanja. Seznanili so se z nekaterimi težavami, s katerimi se lahko otroci srečajo pri procesu opismenjevanja, ter dejavnostmi in pripomočki, s katerimi jim lahko pomagajo sami. Pridobljeno znanje in izkušnje bodo starši lahko uporabili pri spremljanju in napredku njihovih otrok, ki so z vstopom v prvi razred vstopili tudi v intenziven proces opismenjevanja. Delavnice je vodila učiteljica razrednega pouka Teja Pajk v sodelovanju s specialno pedagoginjo Darjo Pekolj.

Besedilo in fotografije: Darja Pekolj

(Visited 90 times, 1 visits today)
Dostopnost